Returret & Reklamation

Fortrydelsesretten gælder ikke for indgraverede produkter (specialvarer).  På ikke-indgraverede samt ikke specielt fremstillede varer tilbydes du en fortrydelsesret på 14 dage, hvis varen vel at mærke er ubrugt og ej beskadiget. Beskadigede eller fejlbehæftede varer vil blive erstattet med et nyt produkt, når du har returneret den defekte vare. Skyldes fejlen imidlertid, at du selv har forvoldt skaden, eller at du har slidt på varen, erstattes varen ikke.

Sådan foretager du en reklamation:

I forbindelse med vores håndtering af reklamationer følger vi altid den gældende købelov. Du kan læse mere om denne og dine rettigheder på www.forbrug.dk.

1. Send os en mail, så snart du opdager fejlen. Vedhæft gerne et billede af den fejlbehæftede eller defekte vare.

2. Vi undersøger din reklamation, og godkendes denne, erstatter vi din oprindelige vare med en ny.