Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor har I ikke besvaret min mail?

Vi besvarer alle indkomne mails. Dette sker normalt inden for 1-2 timer på hverdage mellem kl. 10:00-17:00. Har du ikke modtaget et svar på din mail, kan det skyldes, at den pågældende mail er endt i vores spamfilter, og vi derfor har overset den. Det kan omvendt også skyldes, at vores svar er endt i dit spamfilter. Modtager du ikke et svar inden for én hverdag, så bedes du ringe til os på tlf.nr. 00468 684 279 39 - så hjælper vi med at dobbelttjekke, om mailen er nået frem.  Hvis den ikke er, så hjælper vi dig hellere end gerne!

Jeg har modtaget en rabatkode/gavekortkode, hvordan anvender jeg denne?

Tilføj dit produkt til kurven og gå dernæst til kurven ved at klikke på "min kurv" øverst på siden. Indtast dernæst rabatkoden i feltet til rabatkoder og tryk på funktionen, der angiver, at du ønsker at anvende din kode.

Hvordan får jeg fat i rabatkoder?

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev (tilmeld dig via hjemmesiden, se menuen til venstre) eller ved at synes godt om vores Facebook-side kan du sikre dig nogle af de rabatkoder, vi uddeler fra tid til anden. Bemærk, at alle rabatkoder har en tidsfrist.

Jeg har eget billede/logo, som jeg ønsker at få indgraveret på min vare - kan dette lade sig gøre?

Ja - i langt de fleste tilfælde! Send venligst en mail til info@getpersonal.dk, hvori du vedhæfter billedet, gerne i den højest mulige opløsning. Så kigger vi nærmere på forespørgslen. Det er generelt både sværere og mere tidskrævende at indgravere billeder og logoer end tekster, og det bliver derfor også noget dyrere. Det er ikke muligt at fastsætte en specifik pris for denne service, da det helt kommer an på billedet, og hvor svært det bliver at omdanne det til et graveringsformat.

Jeg har min egen skrifttype, som jeg gerne vil have indgraveret på et produkt - kan dette lade sig gøre?

Langt de fleste truetype-fonts fungerer fint til formålet. Send en mail til info@getpersonal.dk, hvori du vedhæfter skrifttypen i et truetype-format, og så tjekker vi, om det er kompatibelt med vores graveringsprogram. Denne service kan føre til en højere pris på produktet, hvis vi både skal installere og konfigurere skrifttypen.

Hvordan kan jeg betale?

Alle betalinger håndteres af PayPal.

Hvordan beskyttes varerne under fragten?

Vi pakker produkterne ind i bobleplast og sender dem i en polstret emballage!

Får jeg rabat, hvis jeg bestiller flere varer?

Bestiller du mere end 20 stk. af den samme vare, vil du kunne opnå en mængderabat. Kontakt os venligst på: info@getpersonal.dk